bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Co nowego w VeloBanku?

Co nowego w VeloBanku?

Dodano: 2022-11-22

VeloBank przedstawił niedawno swoją strategię oraz nowy logotyp.

Dział prasowy VeloBanku w ostatnim czasie zaprosił dziennikarzy na konferencję, która była pierwszym takim spotkaniem po tzw. przymusowej restrukturyzacji Getinu, w konsekwencji której VeloBank przejął większość klientów oraz produktów Getin Banku.

Podczas konferencji zaprezentowano nowy logotyp, który ma spełniać kilka funkcji:

  • ma nawiązywać do przeszłości w taki sposób, aby dotychczasowi klienci odbierali bank jako następcę Getinu;
  • ma być na tyle inny, aby nowi klienci nie kojarzyli go z instytucją, która została poddana restrukturyzacji;
  • logo ma być przy tym nowoczesne, ponieważ VeloBank będzie oferował klientom nowoczesne usługi finansowe.

Przypomnijmy, że nowe logo jest zielonym kwadratem, w który wpisano wersalikami w dwóch wierszach słowo VELO. Stąd już tylko krok do LOVE – zdecydowanie pozytywnego skojarzenia. Ponadto użyta w logotypie zieleń jest bardzo podobna do tej używanej przez Getin Bank, dzięki czemu instytucja zaoszczędzi na zmianie wystroju wnętrz oddziałów.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...