bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Business SuperBrands 2021 dla Nationale-Nederlanden

Business SuperBrands 2021 dla Nationale-Nederlanden

Dodano: 2021-06-14
Publikator: informacja prasowa

Eksperci Konfederacji Lewiatan przyznali Nationale-Nederlanden tytuł Business SuperBrands 2021. Dzięki temu, ubezpieczyciel znalazł się w gronie najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.

SuperBrands to organizacja, która działa od ponad 27 lat, w Polsce od 15. Jest jedyną na świecie niezależną jednostką promująca ideę brandingu przez identyfikację i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Wyróżnienie przyznają eksperci Konfederacji Lewiatn. Proces wyboru laureatów składa się z trzech etapów. Najpierw ma miejsce badanie konsumenckie, sprawdzające Indeks Siły Marki Superbrands. Następnie każda z firm zostaje oceniona i wybrana przez ekspertów Konfederacji Lewiatan. Pod uwagę brana jest jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność, a także działania z zakresu CSR. Trzeci etap to wyłonienie laureatów.

– Bardzo cieszymy się, że możemy dołączyć do grona marek, które mogą pochwalić się najlepszą reputacją i są wskazywane jako te, gwarantujące klientom znaczące korzyści. Naszym celem jest oferowanie najwyższej jakości usług oraz produktów, przy jednoczesnym zaangażowaniu w działania z zakresu CSR, które pozytywnie wpływają na nasze otoczenie i interesariuszy – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.

Artykuły powiązane

W 2023 r. ubezpieczono obroty handlowe o wartości aż 911 mld zł

Polska Izba Ubezpieczeń w dniu 8 kwietnia 2024 r. opublikowała informację zgodnie, z którą w 2023 roku ubezpieczyciele o...

Bezpiecznie zaplanuj majówkę 2024!

Korzystając z jednodniowego urlopu, możesz cieszyć się pięciodniowym wolnym od środy. Tylko czwartek, 2 maja, to dzień r...

Czy pracodawcy muszą usuwać CV kandydatów od razu po rekrutacji? Wyrok NSA

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 20 lutego 2024 r. (sygn. akt III OSK 2700/22) orzekł, że pracodawcy mogą pr...