bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Branża ubezpieczeniowa jest zmęczoną pielęgniarką po 40stce – wyniki diagnozy wizerunku branży

Branża ubezpieczeniowa jest zmęczoną pielęgniarką po 40stce – wyniki diagnozy wizerunku branży

Dodano: 2017-10-08
Publikator: Polska Izba Ubezpieczeń

„Ubezpieczyciele są pasywni. Produkty dostarczają korzyści klientom, co stanowi potencjał reputacyjny branży, który nie jest w pełni wykorzystywany. Branża jest postrzegana jako zachowawcza w komunikacji, kanałach dotarcia i procesach obsługi” – takie wnioski płyną z badania Polskiej Izby Ubezpieczeń dot. wizerunku branży ubezpieczeniowej. Udział w nim wzięli klienci zakładów ubezpieczeń, pośrednicy ubezpieczeniowi oraz politycy, dziennikarze i przedstawiciele organów nadzoru. 

5,69 tyle wyniosła ogólna ocena branży ubezpieczeniowej w skali dziesięciopunktowej. Dla porównania, w przypadku banków wyniosła 5,82, branża telekomunikacyjna została oceniona na 5,61, z kolei ZUS zdobył ocenę 3,76.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...