Blue Media wspiera Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych przez Internet. Spółka odpowiada za obsługę płatności internetowych od klientów Credit Agricole TU za zakup polis turystycznych na specjalnej stronie internetowej. Usługi płatnicze mają pozwolić na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od klientów do zakładu ubezpieczeń.
– Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Szczególnie ważne jest umożliwienie ubezpieczycielowi definiowania godziny ważności transakcji – w ten sposób krótkoterminowe ubezpieczenia, które powinny zostać opłacone do konkretnej godziny, mają określoną datę zapadalności. Wraz mechanizmem rekalkulacji składki stanowią idealne rozwiązanie – wygodne dla klientów i bezpieczne z punktu widzenia ubezpieczyciela – wyjaśnia Dawid Adamczyk, odpowiedzialny za wdrożenie usług płatniczych po stronie Blue Media.
Sopocka spółka Blue Media wciąż rozszerza współpracę z sektorem ubezpieczeniowym. Jej rozwiązania płatnicze odpowiadają na potrzeby ubezpieczycieli, dla których liczą się gwarancja przekazania środków (również pod rygorem kary umownej), czas odpowiedzi na reklamacje, możliwość zdefiniowania terminu ważności płatności oraz akceptacja płatności częściowych. Blue Media współpracuje już m.in. z AVIVA, Compensa, Concordia, Ergo HESTIA, Generali, SIGNAL IDUNA, TU Europa czy UNIQA.