bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Blue Media wspiera Credit Agricole TU w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych online

Blue Media wspiera Credit Agricole TU w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych online

Dodano: 2016-10-07

Blue Media wspiera Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych przez Internet. Spółka odpowiada za obsługę płatności internetowych od klientów Credit Agricole TU za zakup polis turystycznych na specjalnej stronie internetowej. Usługi płatnicze mają pozwolić na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od klientów do zakładu ubezpieczeń.

– Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Szczególnie ważne jest umożliwienie ubezpieczycielowi definiowania godziny ważności transakcji – w ten sposób krótkoterminowe ubezpieczenia, które powinny zostać opłacone do konkretnej godziny, mają określoną datę zapadalności. Wraz mechanizmem rekalkulacji składki stanowią idealne rozwiązanie – wygodne dla klientów i bezpieczne z punktu widzenia ubezpieczyciela – wyjaśnia Dawid Adamczyk, odpowiedzialny za wdrożenie usług płatniczych po stronie Blue Media.

Sopocka spółka Blue Media wciąż rozszerza współpracę z sektorem ubezpieczeniowym. Jej rozwiązania płatnicze odpowiadają na potrzeby ubezpieczycieli, dla których liczą się gwarancja przekazania środków (również pod rygorem kary umownej), czas odpowiedzi na reklamacje, możliwość zdefiniowania terminu ważności płatności oraz akceptacja płatności częściowych. Blue Media współpracuje już m.in. z AVIVA, Compensa, Concordia, Ergo HESTIA, Generali, SIGNAL IDUNA, TU Europa czy UNIQA.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...