bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
#BeInObiektywnie
#BeInObiektywnie – reklamacje

#BeInObiektywnie – reklamacje

Dodano: 2018-03-26

Reklamacje to nowość dla multi-agentów. W związku z tym, w najnowszym odcinku #BeInObiektywnie!, postanowiliśmy wskazać m.in. czym jest reklamacja, w jakich przepisach jest uregulowana i jak jest zdefiniowany klient w świetle obowiązujących przepisów. 

Więcej na ten temat będą mogli dowiedzieć się Państwo podczas szkolenia organizowanego przez Szkołę Ubezpieczeń beinsured oraz Kancelarię CZUBLUN TRĘBICKI pt. „REKLAMACJE I ADR: Nowe obowiązki dystrybutorów ubezpieczeń”, na które serdecznie zapraszamy.

Informacje na temat szkolenia znajdują się pod linkiem

Zapraszamy do obejrzenia naszego najnowszego nagrania i subskrybowania kanału beinsured.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...