bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
#BeInObiektywnie
#BeInObiektywnie – reklamacje

#BeInObiektywnie – reklamacje

Dodano: 2018-03-26

Reklamacje to nowość dla multi-agentów. W związku z tym, w najnowszym odcinku #BeInObiektywnie!, postanowiliśmy wskazać m.in. czym jest reklamacja, w jakich przepisach jest uregulowana i jak jest zdefiniowany klient w świetle obowiązujących przepisów. 

Więcej na ten temat będą mogli dowiedzieć się Państwo podczas szkolenia organizowanego przez Szkołę Ubezpieczeń beinsured oraz Kancelarię CZUBLUN TRĘBICKI pt. „REKLAMACJE I ADR: Nowe obowiązki dystrybutorów ubezpieczeń”, na które serdecznie zapraszamy.

Informacje na temat szkolenia znajdują się pod linkiem

Zapraszamy do obejrzenia naszego najnowszego nagrania i subskrybowania kanału beinsured.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...