bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
#BeInObiektywnie
#BeInObiektywnie – reklamacje

#BeInObiektywnie – reklamacje

Dodano: 2018-03-26

Reklamacje to nowość dla multi-agentów. W związku z tym, w najnowszym odcinku #BeInObiektywnie!, postanowiliśmy wskazać m.in. czym jest reklamacja, w jakich przepisach jest uregulowana i jak jest zdefiniowany klient w świetle obowiązujących przepisów. 

Więcej na ten temat będą mogli dowiedzieć się Państwo podczas szkolenia organizowanego przez Szkołę Ubezpieczeń beinsured oraz Kancelarię CZUBLUN TRĘBICKI pt. „REKLAMACJE I ADR: Nowe obowiązki dystrybutorów ubezpieczeń”, na które serdecznie zapraszamy.

Informacje na temat szkolenia znajdują się pod linkiem

Zapraszamy do obejrzenia naszego najnowszego nagrania i subskrybowania kanału beinsured.

Artykuły powiązane

Roszczenia informacyjne agenta a upływ terminu przedawnienia roszczenia o zapłatę prowizji

Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 26 stycznia 2023 r. (sygn. akt II CSKP 2252/22) oddalił skargi kasacyjne złożone przez obi...

Prawo do zadośćuczynienia dla członków rodziny poszkodowanego niezgodne z Konstytucją?

Od niemal półtora roku, tj. od dnia 19.09.2021 r. w Kodeksie cywilnym obowiązuje przepis art. 4462  KC, stanowiący pods...

Dyrektywa Work-Life Balance

W dniu 9 marca 2023 r. Sejm uchwalił projekt nowelizacji Kodeksu pracy w zakresie dyrektywy Parlamentu Europejskiego i...