bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
AXA chce budować pozytywne doświadczenia klientów

AXA chce budować pozytywne doświadczenia klientów

Dodano: 2018-05-23
Publikator: informacja prasowa

Towarzystwa ubezpieczeniowe inwestują w pozytywne relacje z klientami poprzez tworzenie produktów dostosowanych do preferencji potencjalnego odbiorcy. Polityka AXA zakłada, że pracownicy mają być doradcami i ekspertami w swojej dziedzinie, a nie ograniczać się do sprzedaży produktu.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...