bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
AXA chce budować pozytywne doświadczenia klientów

AXA chce budować pozytywne doświadczenia klientów

Dodano: 2018-05-23
Publikator: informacja prasowa

Towarzystwa ubezpieczeniowe inwestują w pozytywne relacje z klientami poprzez tworzenie produktów dostosowanych do preferencji potencjalnego odbiorcy. Polityka AXA zakłada, że pracownicy mają być doradcami i ekspertami w swojej dziedzinie, a nie ograniczać się do sprzedaży produktu.

Artykuły powiązane

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne

Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...