bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Aviva zapytała swoich pracowników, czy robot może wykonywać ich zadania

Aviva zapytała swoich pracowników, czy robot może wykonywać ich zadania

Dodano: 2017-02-28

Aviva wysłała do 16 tys. swoich pracowników zapytanie, czy ich zadania w pracy mogłyby być lepiej wykonywane przez robota. Osoby, które odpowiedziały twierdząco, są obecnie przekwalifikowywane do pełnienia innych obowiązków w organizacji, a ich dotychczasowe zadania są poddawana automatyzacji, poinformował The Sunday Times.

Przekwalifikowanie dotyczy głównie pracowników działu call center, osób dokonujących ratingu kredytowego klientów czy odpowiedzialnych za szacowanie składek ubezpieczeniowych. Jak zauważa gazeta, ubezpieczyciel, jako pierwszy podmiot, wprowadził automatyzację procesów po wcześniejszych konsultacjach z pracownikami.

Niedawno Uniwersytet Oksfordzki przeprowadził badania, z których wynika, że 35% zawodów w Wielkiej Brytanii jest zagrożonych automatyzacją w przeciągu najbliższych 20 lat. Pracownicy sektora ubezpieczeniowego są na górze tej listy. Stan zagrożenie dla tego sektora oszacowano na 98,9%.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...