bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Aviva rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń przez Messengera

Aviva rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń przez Messengera

Dodano: 2017-09-29

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych dołączyło do grona ubezpieczycieli sprzedających ubezpieczenia poprzez aplikację Messenger – komunikatora Facebooka. Jak podkreślił ubezpieczyciel, nowy kanał sprzedaży ma pomóc spółce w dotarciu z ofertą ubezpieczeń turystycznych do młodych osób oraz klientów, którzy dokonują zakupu polis poprzez internet.

Proces zakupu ubezpieczenia turystycznego trwa niecałą minutę. Klient jest proszony o udzielenie odpowiedzi na kilka prostych pytań. Na podstawie uzyskanych w ten sposób informacji jest sporządzana oferta. Natomiast sama transakcja, ze względów bezpieczeństwa, odbywa się poza aplikacją. Polisa jest przesyłana na pocztę e-mail klienta.

„To co zyskuje klient, to przede wszystkim szybki i maksymalnie uproszczony sposób zakupu ubezpieczenia” – wskazuje ubezpieczyciel w komunikacie.

Aviva to już trzeci ubezpieczyciel na polskim rynku, który umożliwia zakup ubezpieczenia poprzez Messengera. Do tej pory taką usługę uruchomili PZU i Allianz, który w tym kanale dystrybuuje także ubezpieczenia komunikacyjne.

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...