bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Aviva rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń przez Messengera

Aviva rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń przez Messengera

Dodano: 2017-09-29

Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych dołączyło do grona ubezpieczycieli sprzedających ubezpieczenia poprzez aplikację Messenger – komunikatora Facebooka. Jak podkreślił ubezpieczyciel, nowy kanał sprzedaży ma pomóc spółce w dotarciu z ofertą ubezpieczeń turystycznych do młodych osób oraz klientów, którzy dokonują zakupu polis poprzez internet.

Proces zakupu ubezpieczenia turystycznego trwa niecałą minutę. Klient jest proszony o udzielenie odpowiedzi na kilka prostych pytań. Na podstawie uzyskanych w ten sposób informacji jest sporządzana oferta. Natomiast sama transakcja, ze względów bezpieczeństwa, odbywa się poza aplikacją. Polisa jest przesyłana na pocztę e-mail klienta.

„To co zyskuje klient, to przede wszystkim szybki i maksymalnie uproszczony sposób zakupu ubezpieczenia” – wskazuje ubezpieczyciel w komunikacie.

Aviva to już trzeci ubezpieczyciel na polskim rynku, który umożliwia zakup ubezpieczenia poprzez Messengera. Do tej pory taką usługę uruchomili PZU i Allianz, który w tym kanale dystrybuuje także ubezpieczenia komunikacyjne.

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...