bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Aviva: nowa kampania reklamowa

Aviva: nowa kampania reklamowa

Dodano: 2017-02-06

Małgorzata Kożuchowska występuje w spotach reklamowych Towarzystwa Ubezpieczeń Aviva. Kampania reklamowa, która rozpoczęła się 6 lutego 2017 r., promuje dwa produkty ubezpieczeniowe: Nowa perspektywa i JuniorGO.

Reklama ubezpieczenia na życie i dożycie Nowa perspektywa jest kontynuacją kampanii, która była emitowana w maju ubiegłego roku. W trakcie 30-sekundowych spotów Małgorzata Kożuchowska przekonuje, że możemy wiele zrobić dla swoich najbliższych ale nie jesteśmy w stanie przewidzieć nieoczekiwanych, nieszczęśliwych zdarzeń.

Produkt Nowa perspektywa gwarantuje możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej w razie wypadku. A po wystąpieniu ryzyka ciężkiej choroby i niezdolności do pracy ubezpieczony może otrzymać do 800 tys. zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązania lub jako środki na leczenie.

Natomiast trwający 10 sekund spot reklamujący ubezpieczenie JuniorGO ma zachęcić do regularnego oszczędzania z myślą o przyszłości dzieci i ich wejścia w dorosłe życie.

Kampania potrwa 6 tygodni. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Ponadto filmy będą dostępne na YouTubie i kanałach VoD, a także serwisach społecznościowych. Planowane są również wzmożone działania PR.

Spoty reklamowe powstały w ramach działu komunikacji i zarządzania marką towarzystwa ubezpieczeń. Natomiast do zaplanowania mediów został wynajęty dom mediowy ZenithOptimedia.

Spoty można obejrzeć na kanale Aviva Polska w serwisie YouTube:
https://www.youtube.com/user/AvivaPolska

Artykuły powiązane

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...

939 miliardów złotych w ubezpieczeniach – przedsiębiorcy szukają ochrony przed ryzykiem

W 2024 roku polskie firmy ubezpieczyły swoje obroty handlowe na kwotę przekraczającą 939 miliardów złotych. Choć przych...