bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Aviva launched 2nd edition of its campaign about smog

Aviva launched 2nd edition of its campaign about smog

Dodano: 2018-10-02

On 1 October 2018 the second edition of Aviva’s campaign “I know what I breath” started. Its aim is increasing the awareness of the smog problem and the education level of this issue. The 2nd edition of the campaign concentrates on new actions as well as installation of 100 new air sensors.

The installation of a billboard which is actually an air cleaner is the most interesting initiative of the campaign. The installation is located in Warsaw, near the busiest street crossing. The billboard cleans exhaust gases from 90k cars a year. The billboard is going to be functioning in 12 months.  

The insurer also organizes a special AirRun in Cracow. Its participants will run 5 or 10 kilometres in antismog masks. The insurer has prepared lesson scenarios for teachers.

As in the first edition of the campaign Aviva has organised a vote on where 100 new air sensors will be installed. Additionally 50 devices will be passed on to schools.   

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...