bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
AudaSmart – aplikacja do likwidacji szkód komunikacyjnych od Generali

AudaSmart – aplikacja do likwidacji szkód komunikacyjnych od Generali

Dodano: 2017-12-19

Generali wdrożyło specjalną aplikację AudaSmart do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych przez klientów. Poszkodowani, którzy zgodzą się na zaproponowaną poprzez system sumę odszkodowania, mogą otrzymać przelew w przeciągu jednego dnia.  

Klient po zgłoszeniu szkody do zakładu ubezpieczeń otrzymuje link/token do aplikacji. Po zalogowaniu się na stronę, jest prowadzony przez różne czynności likwidacyjne, m.in. jest proszony o wykonanie i przesłanie zdjęć zniszczeń. Po wypełnieniu formularza, system wylicza sumę odszkodowania. Jeśli klient zaakceptuje stawkę, kwota natychmiast jest przelewana na jego konto.

W ciągu pierwszych 5 dni od jej wdrożenia, Generali zaproponowało samolikwidację ponad 50 klientom. Połowa wypróbowała aplikację, wyceniając szkodę, a 65% z nich zaakceptowało wycenę, co zakończyło się wypłatą odszkodowania.

– Wierzę, że ta forma likwidacji prostych szkód zostanie uznana za atrakcyjną przez naszych klientów i będzie wśród nich coraz bardziej popularna, wpływając na wzrost ich satysfakcji ze współpracy z Generali – podaje Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali TU SA. – Wkrótce będziemy wdrażać mobilne i uproszczone rozwiązania także przy szkodach związanych z innymi ryzykami, np. ubezpieczeniem domów.

Z tego sposobu wyceny szkody wyłączone są przypadki, dotyczące szkody całkowitej, z cesją ubezpieczenia na bank lub firmę leasingową, szkody bezkolizyjne oraz samochody zastępcze.

AudaSmart do wyceny uszkodzeń wykorzystuje system Audatex.

Artykuły powiązane

Działalność gospodarcza wliczana do stażu pracy – nowe uprawnienia od 2026 roku

Od 1 stycznia 2026 roku osoby, które przez lata prowadziły własną działalność gospodarczą, uzyskają nowe p...

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...