bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Asystent z cyfrowego świata

Asystent z cyfrowego świata

Dodano: 2022-08-18

Prowadząc rozmowę telefoniczną z biurem obsługi klienta np. banku coraz częściej można spotkać się z wirtualnym asystentem. Cyfrowi pomocnicy są coraz bardziej inteligentni i skuteczni.

Czatboty stają się wszechobecne. Temu zjawisku trudno się dziwić, ponieważ odciążają działy obsługi klienta, mogą także usprawnić komunikację z marką. „Czatboty mogą spełniać różnorakie funkcje, od rekomendacji produktów, przez przejście pełnego procesu zakupowego, do zbierania opinii od klientów” – czytamy w jednym z artykułów opublikowanych w dzienniku Rzeczpospolita.

Omawiając temat wirtualnych asystentów, nie sposób nie wspomnieć o Tido. Platforma, wspomagająca ok. 300 tys. stron internetowych, zajmuje się obsługą klienta online dla MŚP, przy czym wykorzystuje tzw. livechaty i chatboty. Narzędzia przywołanej platformy integrują się chociażby z WordPressem, Facebookiem czy e-mailem. Możliwa jest obsługa klientów na wszystkich kanałach przy wykorzystaniu jednego panelu zarządzania. Niemałe sukcesy odnotowują także inne podmioty. Warto w tym miejscu przywołać SentiOne, bowiem bota tej firmy wdrożył chociażby Alior Bank.

Można zatem z całą stanowczością stwierdzić, że asystenci z cyfrowego świata „rozgościli się” na dobre w niemal każdym obszarze.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut

Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...