bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Asystent głosowy w IKO

Asystent głosowy w IKO

Dodano: 2020-05-29
Publikator: informacja prasowa

Aplikacja IKO zyskała nową funkcję – asystenta głosowego. Usługa działa pilotażowo dla części klientów korzystających z telefonów z systemem Android, w ciągu kilku tygodni będzie dostępna dla wszystkich. Użytkownicy mogą za pomocą komend głosowych zlecić wykonanie przelewu, sprawdzić historię i stan konta oraz dokonać płatności BLIKIEM. Funkcji, wspieranych przez asystenta, będzie stopniowo przybywać.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...