bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Asystent głosowy w IKO

Asystent głosowy w IKO

Dodano: 2020-05-29
Publikator: informacja prasowa

Aplikacja IKO zyskała nową funkcję – asystenta głosowego. Usługa działa pilotażowo dla części klientów korzystających z telefonów z systemem Android, w ciągu kilku tygodni będzie dostępna dla wszystkich. Użytkownicy mogą za pomocą komend głosowych zlecić wykonanie przelewu, sprawdzić historię i stan konta oraz dokonać płatności BLIKIEM. Funkcji, wspieranych przez asystenta, będzie stopniowo przybywać.

Artykuły powiązane

Wystarczy odpowiedni tytuł przelewu, aby wybrać konkretną formę opodatkowania.

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) orzekł, że terminowo wpłacona zaliczka oraz odpowiednio opisany przelew mogą być uzna...

Europejski Parlament przyjął zmiany w dyrektywie Solvency II

23 kwietnia 2023 roku, podczas posiedzenia plenarnego, Parlament Europejski przyjął zmiany w dyrektywie Solvency II. P...

Sąd Najwyższy oddalił argumenty Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie dotyczącej zadośćuczynienia.

Izba Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego odrzuciła skargę Rzecznika Praw Obywatelskich w spr...