Aplikacja IKO zyskała nową funkcję – asystenta głosowego. Usługa działa pilotażowo dla części klientów korzystających z telefonów z systemem Android, w ciągu kilku tygodni będzie dostępna dla wszystkich. Użytkownicy mogą za pomocą komend głosowych zlecić wykonanie przelewu, sprawdzić historię i stan konta oraz dokonać płatności BLIKIEM. Funkcji, wspieranych przez asystenta, będzie stopniowo przybywać.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...