Aplikacja IKO zyskała nową funkcję – asystenta głosowego. Usługa działa pilotażowo dla części klientów korzystających z telefonów z systemem Android, w ciągu kilku tygodni będzie dostępna dla wszystkich. Użytkownicy mogą za pomocą komend głosowych zlecić wykonanie przelewu, sprawdzić historię i stan konta oraz dokonać płatności BLIKIEM. Funkcji, wspieranych przez asystenta, będzie stopniowo przybywać.
Artykuły powiązane

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski
W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...