bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Dodano: 2022-05-15
Publikator: informacja prasowa

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji. Koncepcja bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

W kreacjach wizerunkowych oraz produktowych zostaną wykorzystane dzieła artystów takich, jak: Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek, Paweł Magnus. Pomysł sopockiego ubezpieczyciela został oparty o artystyczne i dość rzadko spotykane w marketingu online formaty. Ich celem jest promocja marki oraz oferowanych przez ERGO Hestię produktów, a także intrygowanie internautów w podobny sposób, jak to robią dzieła sztuki.

Nowa strategia komunikacji online jest spójna z wyznawanymi przez ubezpieczyciele wartościami. ERGO Hestia od wielu lat wspiera utalentowanych twórców poprzez konkursy np. „Artystyczna Podróż Hestii”. Dzięki temu laureaci mają szansę na rezydencję w najbardziej prestiżowych placówkach artystycznych na świecie.

Warto przy tym wspomnieć, że ubezpieczyciel od ponad 20 lat prowadzi rozbudowany program mecenatu kultury i sztuki.

Artykuły powiązane

CIT. Sąd potwierdza, że uproszczone połączenie spółek jest niekorzystne.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w wyroku z 25 czerwca 2024 r. (sygn. akt I SA/Wr 104/24) orzekł, że należy zapłacić podat...

Zatrudnienie na zlecenie wyklucza z karty podatkowej

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 4 lipca 2024 r. (sygn. akt II FSK 1300/21) orzekł, że zawarcie umowy zlecenia z...

Nowa era ochrony – DFG zwiększa bezpieczeństwo zakupu mieszkań i domów od deweloperów

Zakup mieszkania lub domu na podstawie umowy deweloperskiej zawartej po 2 lipca 2024 roku będzie objęty ochroną De...