bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Dodano: 2022-05-15
Publikator: informacja prasowa

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji. Koncepcja bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

W kreacjach wizerunkowych oraz produktowych zostaną wykorzystane dzieła artystów takich, jak: Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek, Paweł Magnus. Pomysł sopockiego ubezpieczyciela został oparty o artystyczne i dość rzadko spotykane w marketingu online formaty. Ich celem jest promocja marki oraz oferowanych przez ERGO Hestię produktów, a także intrygowanie internautów w podobny sposób, jak to robią dzieła sztuki.

Nowa strategia komunikacji online jest spójna z wyznawanymi przez ubezpieczyciele wartościami. ERGO Hestia od wielu lat wspiera utalentowanych twórców poprzez konkursy np. „Artystyczna Podróż Hestii”. Dzięki temu laureaci mają szansę na rezydencję w najbardziej prestiżowych placówkach artystycznych na świecie.

Warto przy tym wspomnieć, że ubezpieczyciel od ponad 20 lat prowadzi rozbudowany program mecenatu kultury i sztuki.

Artykuły powiązane

Nowe Rekomendacje KNF dla zakładów ubezpieczeń dotyczące oceny odpowiedniości ubezpieczenia na życie z elementem inwestycyjnym

W dniu 15 września 2023 r. Komisja Nadzoru Finansowego przyjęła jednogłośnie Rekomendacje dla zakładów ubezpieczeń dotyc...

Nowe zagadnienia na egzaminie dla kandydatów na agentów ubezpieczeniowych

W związku z wprowadzeniem do polskiego porządku prawnego Ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o ogólnoeuropejskim in...

Kolejny ubezpieczyciel ukarany przez KNF

W dniu 13 września 2023 r. Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała informację o nałożeniu kary na spółkę Link4 Towarzy...