bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Dodano: 2022-05-15
Publikator: informacja prasowa

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji. Koncepcja bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

W kreacjach wizerunkowych oraz produktowych zostaną wykorzystane dzieła artystów takich, jak: Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek, Paweł Magnus. Pomysł sopockiego ubezpieczyciela został oparty o artystyczne i dość rzadko spotykane w marketingu online formaty. Ich celem jest promocja marki oraz oferowanych przez ERGO Hestię produktów, a także intrygowanie internautów w podobny sposób, jak to robią dzieła sztuki.

Nowa strategia komunikacji online jest spójna z wyznawanymi przez ubezpieczyciele wartościami. ERGO Hestia od wielu lat wspiera utalentowanych twórców poprzez konkursy np. „Artystyczna Podróż Hestii”. Dzięki temu laureaci mają szansę na rezydencję w najbardziej prestiżowych placówkach artystycznych na świecie.

Warto przy tym wspomnieć, że ubezpieczyciel od ponad 20 lat prowadzi rozbudowany program mecenatu kultury i sztuki.

Artykuły powiązane

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...