PZU stworzyło innowacyjną aplikację dla dzieci „Niestraszki – Bajki z morałem”, łączącą elementy edukacyjne z rozrywką. Narzędzie to ma za zadanie wspierać edukację najmłodszych i podpowiadać, jak należy dbać o własne bezpieczeństwo i zdrowie. W ten sposób ubezpieczyciel buduje wizerunek marki troszczącej się o bezpieczeństwo.
– Zależało nam, aby wesprzeć rodziców w podejmowaniu z dziećmi trudnego i mało atrakcyjnego tematu, jakim jest nauka bezpiecznych zachowań. W tym celu stworzyliśmy aplikację „Niestraszki – Bajki z morałem”, która z jednej strony rozwija kreatywność dzieci, z drugiej angażuje rodziców do wspólnej zabawy i dostarcza inspiracji do rozmów o bezpieczeństwie. To innowacyjny sposób edukacji, który wierzymy przeniesie wymierne efekty – mówi Agnieszka Rzepkowska, p.o. dyrektora ds. komunikacji marketingowej.
Za pomocą aplikacji dzieci, tworząc własne historie z udziałem bohaterów Niestraszków, uczą się bezpieczeństwa na drodze, oszczędzania, jak dbać o zdrowie, jak bezpiecznie spędzać wolny czas, oraz, aby nie otwierać drzwi nieznajomym i pilnować swoich rzeczy.
Aplikacja dostępna jest na systemy iOS i Android, a korzystanie z niej nie wymaga połączenia z Internetem.