Przeprowadzenie analizy wymagań i potrzeb klienta jest jednym z podstawowych obowiązków, które będą obowiązani spełnić dystrybutorzy ubezpieczeń po wejściu w życie ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Warto przyjrzeć się temu obowiązkowi z punktu widzenia nowej kategorii dystrybutora ubezpieczeń tj. agenta oferującego ubezpieczenia uzupełniające, jak też z punktu widzenia przedsiębiorcy wyłączonego spod przepisów nowej ustawy.
Artykuły powiązane
Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł
Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...
O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN
Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...
Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.
Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...