Przeprowadzenie analizy wymagań i potrzeb klienta jest jednym z podstawowych obowiązków, które będą obowiązani spełnić dystrybutorzy ubezpieczeń po wejściu w życie ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Warto przyjrzeć się temu obowiązkowi z punktu widzenia nowej kategorii dystrybutora ubezpieczeń tj. agenta oferującego ubezpieczenia uzupełniające, jak też z punktu widzenia przedsiębiorcy wyłączonego spod przepisów nowej ustawy.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...