Przeprowadzenie analizy wymagań i potrzeb klienta jest jednym z podstawowych obowiązków, które będą obowiązani spełnić dystrybutorzy ubezpieczeń po wejściu w życie ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Warto przyjrzeć się temu obowiązkowi z punktu widzenia nowej kategorii dystrybutora ubezpieczeń tj. agenta oferującego ubezpieczenia uzupełniające, jak też z punktu widzenia przedsiębiorcy wyłączonego spod przepisów nowej ustawy.
Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...