bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz wprowadził mobilnego Asystenta Szkody

Allianz wprowadził mobilnego Asystenta Szkody

Dodano: 2019-12-04
Publikator: informacja prasowa

Allianz wprowadził dla swoich klientów nową funkcję – mobilnego Asystenta Szkody. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą na bieżąco śledzić proces likwidacji szkody z AC – od momentu zgłoszenia, po informację o odbiorze auta z warsztatu –  oraz dokonać jej oceny.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...