Allianz wprowadził dla swoich klientów nową funkcję – mobilnego Asystenta Szkody. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą na bieżąco śledzić proces likwidacji szkody z AC – od momentu zgłoszenia, po informację o odbiorze auta z warsztatu – oraz dokonać jej oceny.
Artykuły powiązane

Sąd Najwyższy określił zasady waloryzacji sumy gwarancyjnej z OC
Sąd Najwyższy w wyroku z 15 stycznia 2025 r. (sygn. akt III CZP 17/24) orzekł, że suma gwarancyjna obowiązująca w chwil...

Brak nadzoru przy modernizacji strony doprowadził do wycieku danych
Spółka Panek SA nie wdrożyła skutecznych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie przetw...

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków
Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych.
Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...