bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Allianz stawia na nowe formy obsługi klienta – Facebook nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń

Dodano: 2017-03-21

Towarzystwo ubezpieczeń Allianz we współpracy z firmą Apreel Sp. z o.o. wdrożyło aplikację, dzięki której Facebook stał się nowym kanałem sprzedaży ubezpieczeń. Allianz swoją obecność na Facebooku opiera na obsłudze klienta i wsparciu sieci sprzedaży oraz efektywnym dotarciu do grupy docelowej za pomocą kampanii płatnych. Allianz jako jedyny ubezpieczyciel na polskim rynku wspiera swoich agentów wyłącznych w działaniach na Facebooku. Wsparcie to polega na szkoleniach, pomocy technicznej, dostarczaniu gotowego kontentu czy wspieraniu działań sprzedażowych agentów w mediach społecznościowych – informuje Allianz.

– Zaobserwowaliśmy, że spójnymi działaniami lokalnymi na stronach naszych doradców jesteśmy w stanie uzyskać lepsze wyniki, niż w przypadku skoncentrowanych działań na stronie korporacyjnej – powiedział Łukasz Papuda, odpowiedzialny za media społecznościowe w Allianz. – Wsparcie sieci sprzedaży i obsługa klienta to dla Allianz najważniejsze elementy obecności marki w mediach społecznościowych. Od kilku miesięcy sukcesywnie usprawniamy nasze procesy obsługowe tak, aby każdy, kto napisze do nas na Facebooku, otrzymał szybką odpowiedź i przede wszystkim skuteczną pomoc – dodał Łukasz Papuda z Allianz.

Artykuły powiązane

Odszkodowanie się należy pomimo, że ubezpieczający skłamał

Rzecznik Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej w swojej opinii z dnia 27 czerwca 2024 r. (sygn. C-236/23) s...

Łatwiejsza transgraniczna współpraca między organami nadzoru w przypadku zmiany siedziby zakładu ubezpieczeń

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) postanowił uzupełnić swoją decyzję z...