bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz i Mondial Assistance wprowadzają aplikację z geolokalizacją

Allianz i Mondial Assistance wprowadzają aplikację z geolokalizacją

Dodano: 2017-03-17

Allianz we współpracy z Mondial Assistance wprowadził usługę geolokalizacji pomocy drogowej. Dzięki tej usłudze klient będzie mógł sprawdzić na mapie, gdzie aktualnie znajduje się holownik oraz oszacować czas jego przybycia. Jak wskazują twórcy rozwiązania, stanowi ono odpowiedź na coraz większy popyt i zainteresowanie klientów usługami assistance.

Jak wynika z raportu Mondial Assistance ”Rynek usług assistance widziany oczami klientów”, w 2016 r. z usług pomocowych skorzystało ponad 2,6 mln klientów w Polsce. Największą popularnością cieszyły się usługi assistance samochodowego. Z tego rodzaju pomocy w zeszłym skorzystało 1,23 mln osób, prawie co drugi posiadacz takiego pakietu. Ponadto, z badania wynika, że usługi assistance cieszą się 95-proc. wskaźnikiem zadowolenia klientów (więcej: Rynek assistance stale rośnie. W 2016 r. z usług pomocowych skorzystało 2,6 mln Polaków).

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...