bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Alior Bank o bezpiecznych zakupach w nowej kampanii

Alior Bank o bezpiecznych zakupach w nowej kampanii

Dodano: 2021-11-10
Publikator: informacja prasowa

Alior Bank ruszył z nową odsłoną kampanii marketingowej 360. Kampania promuje bezpieczne zakupy w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Celem kampanii reklamowej 360 Alior Banku jest dostarczenie klientom wiedzy na temat ważności takich narzędzi jak powiadomienia SMS i push, wspierających bezpieczeństwo realizowanych transakcji. W tym celu zostały stworzone spoty reklamowe, które będą emitowane w telewizji, zaplanowane aktywności reklamowe w serwisach VOD, internecie oraz kinach.

– W naszej najnowszej kampanii chcemy pokazać, że niezależnie od miejsca i sytuacji zawsze warto zachować szczególną ostrożność. Wkraczamy właśnie w wysoki sezon zakupów w e-commerce. Wiele osób polować będzie na okazje i przeceny w związku z nadchodzącym Black Friday czy w poszukiwaniu świątecznych prezentów. Dlatego chcemy szczególnie uczulić klientów i zwrócić ich uwagę na działania w sieci. Wraz z rozwojem aplikacji mobilnej robimy wszystko, by gwarantować maksymalne bezpieczeństwo jej użytkowników, dodając w tym celu kolejne narzędzia i funkcje. Jednocześnie chcemy im przypomnieć o zachowaniu ostrożności i weryfikacji sklepów przed dokonaniem transakcji – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Za koncepcję reklamową jest odpowiedzialna agencja marketingowa PZL, a za jej kreację odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Planowanie i zakup mediów są pod kierownictwem domu mediowego Sigma Bis.

Działania w ramach kampanii marketingowej 360 Alior Banku potrwają do końca bieżącego roku.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...