Grupa PZU za cel swojej zaktualizowanej strategii na lata 2017 – 2020 r. obrała postawienie w centrum biznesu klienta i jego przyszłość. Proste produkty, digitalizacja procesów sprzedaży, szeroka oferta wsparcia firm z sektora MSP, ulepszenie taryfikacji i utworzenie jednej bazy klientów Grupy stanowią tylko część kluczowych inicjatyw Nowego PZU. Ma to zwiększyć średnią liczbę produktów zakupionych przez jednego klienta z 1,5 (2016 r.) do 2 w 2020 r.
Artykuły powiązane
O odszkodowaniu z OC decyduje rzeczywisty wydatek, a nie hipotetyczny kosztorys – wyrok SN
Sąd Najwyższy w uchwale z 11 września 2024 r. (sygn. akt III CZP 65/23) uznał, że odszkodowanie z OC sprawcy wypadku pow...
Analiza rynku ubezpieczeń w pierwszej połowie 2024 r.
Polska Izba Ubezpieczeń opublikowała dane dotyczące sytuacji rynku ubezpieczeń w pierwszym półroczu 2024 r. W pierwszej...
Niemal 1,5 mln złotych kary dla spółki medycznej po ataku hakerskim
Spółka American Heart of Poland SA została ukarana prawie 1,5 mln złotych po ataku hakerskim, który ujawnił szczegółowe...