bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Aktualizacja strategii Grupy PZU. #nowePZU to więcej niż ubezpieczenia

Grupa PZU za cel swojej zaktualizowanej strategii na lata 2017 – 2020 r. obrała postawienie w centrum biznesu klienta i jego przyszłość. Proste produkty, digitalizacja procesów sprzedaży, szeroka oferta wsparcia firm z sektora MSP, ulepszenie taryfikacji i utworzenie jednej bazy klientów Grupy stanowią tylko część kluczowych inicjatyw Nowego PZU. Ma to zwiększyć średnią liczbę produktów zakupionych przez jednego klienta z 1,5 (2016 r.) do 2 w 2020 r.

Pliki do pobrania

strategianowepzu.pdf

Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...