bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Aktualizacja strategii Grupy PZU. #nowePZU to więcej niż ubezpieczenia

Grupa PZU za cel swojej zaktualizowanej strategii na lata 2017 – 2020 r. obrała postawienie w centrum biznesu klienta i jego przyszłość. Proste produkty, digitalizacja procesów sprzedaży, szeroka oferta wsparcia firm z sektora MSP, ulepszenie taryfikacji i utworzenie jednej bazy klientów Grupy stanowią tylko część kluczowych inicjatyw Nowego PZU. Ma to zwiększyć średnią liczbę produktów zakupionych przez jednego klienta z 1,5 (2016 r.) do 2 w 2020 r.

Pliki do pobrania

strategianowepzu.pdf

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...