bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Dodano: 2017-05-09

Nationale-Nederlanden wybrało dom mediowy PHD Media Direction do obsługi mediowej towarzystwa w internecie. W przetargu PHD Media Direction pokonało m.in. Value Media (Group One). Firma ta dotychczas współpracowała z ubezpieczycielem – informuje portal nowymarketing.pl.

„Branża ubezpieczeniowa jest niezwykle wymagająca. Jesteśmy dumni, że Nationale Nederlanden zdecydowało się zaufać właśnie nam” – powiedziała Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD Media Direction.

PHD Media Direction wraz z partnerem strategicznym Audience Network odpowie za działania performance dla towarzystwa ubezpieczeń, a także za regularne kampanie display. Agencja będzie również zaangażowana w przygotowanie kreacji oraz landing page ubezpieczyciela.

W marcu 2017 r. towarzystwo ubezpieczeń rozpoczęło kampanię, dzięki której chce pozycjonować siebie jako atrakcyjnego pracodawcę. Celem kampanii jest przede wszystkim rekrutacja innowatorów z branży IT oraz partnerów, czyli osób do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży (czytaj więcej: Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjną „Nie szukamy Pracowników”).

Artykuły powiązane

Zmiany w OC od 10 września 2025 – co musisz wiedzieć

Od 10 września 2025 r. zmieniają się zasady dotyczące ubezpieczenia OC po zakupie auta. Nowy właściciel będzie mógł wypo...

Ubezpieczenia w I połowie 2025: więcej wypłat, wyższe składki i rekordowe zyski

W I połowie 2025 roku ubezpieczyciele wypłacili aż 26,3 mld zł odszkodowań – to o 10% więcej niż rok wcześniej – wynika...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...