bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Dodano: 2017-05-09

Nationale-Nederlanden wybrało dom mediowy PHD Media Direction do obsługi mediowej towarzystwa w internecie. W przetargu PHD Media Direction pokonało m.in. Value Media (Group One). Firma ta dotychczas współpracowała z ubezpieczycielem – informuje portal nowymarketing.pl.

„Branża ubezpieczeniowa jest niezwykle wymagająca. Jesteśmy dumni, że Nationale Nederlanden zdecydowało się zaufać właśnie nam” – powiedziała Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD Media Direction.

PHD Media Direction wraz z partnerem strategicznym Audience Network odpowie za działania performance dla towarzystwa ubezpieczeń, a także za regularne kampanie display. Agencja będzie również zaangażowana w przygotowanie kreacji oraz landing page ubezpieczyciela.

W marcu 2017 r. towarzystwo ubezpieczeń rozpoczęło kampanię, dzięki której chce pozycjonować siebie jako atrakcyjnego pracodawcę. Celem kampanii jest przede wszystkim rekrutacja innowatorów z branży IT oraz partnerów, czyli osób do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży (czytaj więcej: Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjną „Nie szukamy Pracowników”).

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...