bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Dodano: 2017-05-09

Nationale-Nederlanden wybrało dom mediowy PHD Media Direction do obsługi mediowej towarzystwa w internecie. W przetargu PHD Media Direction pokonało m.in. Value Media (Group One). Firma ta dotychczas współpracowała z ubezpieczycielem – informuje portal nowymarketing.pl.

„Branża ubezpieczeniowa jest niezwykle wymagająca. Jesteśmy dumni, że Nationale Nederlanden zdecydowało się zaufać właśnie nam” – powiedziała Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD Media Direction.

PHD Media Direction wraz z partnerem strategicznym Audience Network odpowie za działania performance dla towarzystwa ubezpieczeń, a także za regularne kampanie display. Agencja będzie również zaangażowana w przygotowanie kreacji oraz landing page ubezpieczyciela.

W marcu 2017 r. towarzystwo ubezpieczeń rozpoczęło kampanię, dzięki której chce pozycjonować siebie jako atrakcyjnego pracodawcę. Celem kampanii jest przede wszystkim rekrutacja innowatorów z branży IT oraz partnerów, czyli osób do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży (czytaj więcej: Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjną „Nie szukamy Pracowników”).

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...