Coraz więcej klientów mBanku staje się użytkownikami stworzonej przez niego aplikacji mOrganizer finansów. Narzędzie pomaga zaoszczędzić klientom czas i upraszcza procesy.
mBank informuje, że aplikacja staje się coraz bardziej popularna wśród klientów biznesowych i korzysta z niej obecnie co najmniej 120 tys. użytkowników. Celem mOrganizera finansów jest przyspieszenie niektórych procesów, takich jak np. dostarczenie skanów. Zeskanowane dokumenty są automatycznie przesyłane na platformę księgowości. Wszystkie dokumenty znajdują się w odpowiedniej zakładce, a narzędzie powiadamia o ich przesłaniu do księgowego. Wystawia również faktury, wysyła przypomnienia o terminach płatności, samodzielnie prowadzi rachunkowość.
Aplikacja odpowiada również na ekologiczne wyzwania. Według informacji podanej przez CashDirectora, rocznie w Polsce wystawia się koło 1,5 miliarda papierowych faktur. W tym celu wycinane jest blisko 255 tysięcy drzew oraz zużywa się 120 tysięcy MWh energii elektrycznej, a także zanieczyszcza około 6,6 miliardów litrów wody. Księgowość w chmurze pozwala ograniczyć lub nawet całkiem wyeliminować dokumenty papierowe.