Alior Bank swoją nową kampanię reklamową kieruję w stronę przedsiębiorców. Tym samym promuje wśród nich bezpłatny rachunek dla firm, a także ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej.
W kontekście ubezpieczenia NNW i opieki zdrowotnej, przedsiębiorca może objąć ochroną siebie, swoją rodzinę oraz pracowników firmy i ich bliskich. Zaletami takiego rozwiązania, na co także wskazuje kampania banku, jest możliwość skorzystania z opieki medycznej i szybki dostęp do specjalistów w całym kraju, a w razie choroby lub wypadku – możliwość skorzystania z usług ponad 2200 placówek medycznych.
Akcja wiosennego spotu telewizyjnego, który ma zainteresować szerokie grono przedsiębiorców, rozgrywa się w sklepie ogrodniczym. W tymże sklepie pojawia się pan w meloniku i podziwia bardzo dobrze prosperującą firmę. W rozmowie z właścicielką centrum ogrodniczego, pan w meloniku prezentuje jej darmowy rachunek firmowy i korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia NNW oraz opieki zdrowotnej dla siebie, bliskich, a także pracowników.
Oferta Alior Banku, o której opowiada pan melonik, skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy posiadają bądź otworzą konto firmowe w banku. Składka za podstawowy wariant ubezpieczenia wynosi tylko 35 zł miesięcznie za osobę.
Działania Alior Banku w ramach słynnej kampanii 360 obejmują nie tylko emisję spotów reklamowych w telewizji, lecz także działania w prasie, internecie oraz w oddziałach banku.