bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sollers: Zmiany pokoleniowe wymuszają na ubezpieczycielach wdrażanie innowacji

Sollers: Zmiany pokoleniowe wymuszają na ubezpieczycielach wdrażanie innowacji

Dodano: 2017-10-05

– Ubezpieczyciele przygotowują się do sprostania wymaganiom nowego pokolenia millenialsów, którzy nie oczekują bezpośredniego kontaktu z ubezpieczycielem i pracy z agentem. Wykorzystują kanały cyfrowe i w przeciwieństwie do rodziców bardzo często nie mają samochodu czy mieszkania. Myślą o tym, aby mieć ubezpieczone urządzenie mobilne, profil na Facebooku czy wyjazd na wakacje. Te produkty dla młodego pokolenia muszą być dużo prostsze, często ubezpieczające na ograniczony okres – wyjaśnia Marcin Pluta, partner zarządzający w Sollers Consulting w rozmowie z agencją informacyjną Newseria.

Zdaniem eksperta, w najbliższym czasie zakłady ubezpieczeń będą zmuszone do podejmowania współpracy ze start-upami, automatyzacji i robotyki, wykorzystania sztucznej inteligencji i nowoczesnych aplikacji oraz szukania nowych sposobów sprzedaży. Wskazuje też, że podmioty powinny wdrażać zmiany w ofercie np. poprzez wprowadzanie mikroubezpieczeń, mikropłatności czy udostępnianie nowych kanałów komunikacji jak Messenger.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...