bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sollers: Zmiany pokoleniowe wymuszają na ubezpieczycielach wdrażanie innowacji

Sollers: Zmiany pokoleniowe wymuszają na ubezpieczycielach wdrażanie innowacji

Dodano: 2017-10-05

– Ubezpieczyciele przygotowują się do sprostania wymaganiom nowego pokolenia millenialsów, którzy nie oczekują bezpośredniego kontaktu z ubezpieczycielem i pracy z agentem. Wykorzystują kanały cyfrowe i w przeciwieństwie do rodziców bardzo często nie mają samochodu czy mieszkania. Myślą o tym, aby mieć ubezpieczone urządzenie mobilne, profil na Facebooku czy wyjazd na wakacje. Te produkty dla młodego pokolenia muszą być dużo prostsze, często ubezpieczające na ograniczony okres – wyjaśnia Marcin Pluta, partner zarządzający w Sollers Consulting w rozmowie z agencją informacyjną Newseria.

Zdaniem eksperta, w najbliższym czasie zakłady ubezpieczeń będą zmuszone do podejmowania współpracy ze start-upami, automatyzacji i robotyki, wykorzystania sztucznej inteligencji i nowoczesnych aplikacji oraz szukania nowych sposobów sprzedaży. Wskazuje też, że podmioty powinny wdrażać zmiany w ofercie np. poprzez wprowadzanie mikroubezpieczeń, mikropłatności czy udostępnianie nowych kanałów komunikacji jak Messenger.

Artykuły powiązane

Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...

Podejrzenie popełnienia przestępstwa nie wystarcza do dyscyplinarki

Sąd Okręgowy w Sieradzu, w wyroku z 10 lipca 2024 r. (sygn. akt IV Pa 80/24), orzekł, że pracodawca może rozw...

Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł

Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...