Komisja Nadzoru Finansowego zaprasza na seminarium pt. „Dokumenty rejestracyjne wymagane dla osób wykonujących czynności agencyjne i agentów ubezpieczeniowych w świetle obowiązujących przepisów prawa”, które odbędzie się 28 kwietnia 2016 roku.
Seminarium dedykowane jest dla osób upoważnionych w zakładach ubezpieczeń za sprawy związane z przygotowaniem kompletu dokumentów wymaganych przy rejestracji agentów ubezpieczeniowych oraz osób fizycznych wykonujących czynności agencyjne poprzez system teleinformatyczny RAU On-line. W seminarium mogą wziąć udział, także pracownicy zakładów ubezpieczeń, którzy zamierzają dopiero wykonywać tego typu czynności.
Jak podaje KNF, celem seminarium jest omówienie głównych problemów związanych z kompletowaniem dokumentacji wymaganej przy rejestracji kandydatów na osoby fizyczne wykonujące czynności agencyjne i agentów ubezpieczeniowych w świetle obowiązujących przepisów prawa.
Spotkanie odbędzie się w dniu 28 kwietnia 2016 roku (w godz. 10:00 – 15:45) w siedzibie UKNF (ul. Jasna 12, Warszawa).
Pierwszeństwo uczestnictwa w seminarium będą miały osoby, które nie brały udziału w poprzednich seminariach o podobnej tematyce oraz osoby reprezentujące zagraniczne zakłady ubezpieczeń, które rozpoczęły działalność agencyjną na terenie Polski w 2015 i 2016 roku.
Zgłoszenia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego, dostępnego pod adresem: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/cedur/Formularze_2016/form_2016_04_28.jsp
Szczegółowy plan seminarium jest dostępny pod adresem: https://www.knf.gov.pl/Images/Program%202016_04_28_tcm75-46532.pdf
Udział w seminarium jest bezpłatny.