bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Akty Prawne
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 8 września 2014 r.

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 8 września 2014 r.

Dodano: 2014-11-18
Publikator: Dziennik Ustaw

Stan prawny na dzień 6 października 2014 r.

Rozporządzenie określa jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności brokerskiej. W Rozporządzeniu został wskazany katalog dokumentów, które muszą dołączyć do wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności brokerskiej w zakresie ubezpieczeń albo reasekuracji zarówno osoby fizyczne, jak i osoby prawne. Rozporządzenie zostało wydane w związku ze zmianami w ustawie o pośrednictwie ubezpieczeniowym, wprowadzonymi przez ustawę z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych. Rozporządzenie weszło w życie w dniu 8 października 2014 r.

Pliki do pobrania

rozporzadzenie_w_sprawie_wykazu_dokumentow_dolaczanych_do_wniosku_o_wydanie_zezwolenia_na_wykonywania_dzialalnosci_brokerskiej.pdf

Artykuły powiązane

CIT. Sąd potwierdza, że uproszczone połączenie spółek jest niekorzystne.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w wyroku z 25 czerwca 2024 r. (sygn. akt I SA/Wr 104/24) orzekł, że należy zapłacić podat...

Zatrudnienie na zlecenie wyklucza z karty podatkowej

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 4 lipca 2024 r. (sygn. akt II FSK 1300/21) orzekł, że zawarcie umowy zlecenia z...

Nowa era ochrony – DFG zwiększa bezpieczeństwo zakupu mieszkań i domów od deweloperów

Zakup mieszkania lub domu na podstawie umowy deweloperskiej zawartej po 2 lipca 2024 roku będzie objęty ochroną De...