bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Regulaminy pracy i wynagradzania obowiązkowe dla większych firm

Regulaminy pracy i wynagradzania obowiązkowe dla większych firm

Dodano: 2017-01-19

Od 1 stycznia 2017 r. wzrosły limity zatrudnienia zobowiązujące pracodawców do posiadania regulaminów pracy oraz wynagradzania.

Dotychczas wprowadzenie regulaminu pracy nie było obowiązkowe, gdy w firmie obowiązywał układ zbiorowy pracy ustalający organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy i pracowników. Nowelizacja utrzymuje powyższą zasadę. Niezależnie zatem od liczby zatrudnianych pracowników, gdy w firmie obowiązuje już układ zbiorowy pracy, regulaminu pracy nie wprowadza się.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...