Na łamach Polska Times został opublikowany artykuł na temat skarg na usługi finansowe i ubezpieczeniowe. Jak wynika z danych UOKiK, rzecznicy konsumentów udzielają klientom około pół miliona porad rocznie. W ubiegłym roku wpłynęło ponad 16 tys. skarg na ubezpieczenia, z kolei na usługi finansowe wpłynęło ponad 20 tys. konsumentów.
Artykuły powiązane

Sąd Najwyższy określił zasady waloryzacji sumy gwarancyjnej z OC
Sąd Najwyższy w wyroku z 15 stycznia 2025 r. (sygn. akt III CZP 17/24) orzekł, że suma gwarancyjna obowiązująca w chwil...

Brak nadzoru przy modernizacji strony doprowadził do wycieku danych
Spółka Panek SA nie wdrożyła skutecznych środków technicznych i organizacyjnych mających na celu zabezpieczenie przetw...

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków
Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych.
Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...