bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
LINK4 nie chce być kojarzony jedynie z ubezpieczeniami komunikacyjnymi i wprowadza nową markę LINK4 Mama

LINK4 nie chce być kojarzony jedynie z ubezpieczeniami komunikacyjnymi i wprowadza nową markę LINK4 Mama

Dodano: 2018-05-22

LINK4 na konferencji prasowej w Teatrze Polskim zaprezentował swoja nową markę LINK4 Mama. Stoi za nią pakiet ubezpieczeń dedykowanych dzieciom i rodzicom. ZU chce w ten sposób pomóc rodzicom pokonać lęki związane z posiadaniem dziecka.  

Artykuły powiązane

Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...

Podejrzenie popełnienia przestępstwa nie wystarcza do dyscyplinarki

Sąd Okręgowy w Sieradzu, w wyroku z 10 lipca 2024 r. (sygn. akt IV Pa 80/24), orzekł, że pracodawca może rozw...

Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł

Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...