LINK4 na konferencji prasowej w Teatrze Polskim zaprezentował swoja nową markę LINK4 Mama. Stoi za nią pakiet ubezpieczeń dedykowanych dzieciom i rodzicom. ZU chce w ten sposób pomóc rodzicom pokonać lęki związane z posiadaniem dziecka.
Artykuły powiązane
Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...
Podejrzenie popełnienia przestępstwa nie wystarcza do dyscyplinarki
Sąd Okręgowy w Sieradzu, w wyroku z 10 lipca 2024 r. (sygn. akt IV Pa 80/24), orzekł, że pracodawca może rozw...
Kolejne wyłudzenia od ubezpieczycieli, tym razem o wartości 7 mln zł
Prokuratura Rejonowa Katowice-Południe skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko siedmiu osobom, oskarżonym o wyłu...