bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Ergo Hestia z czatbotem dla swoich klientów

Ergo Hestia z czatbotem dla swoich klientów

Dodano: 2021-11-02

Ergo Hestia udostępniła dla swoich klientów czatbota. Za jego pomocą można szybko i sprawnie uzyskać informacje na temat swojej polisy, oferty ubezpieczenia czy szkody.

Uruchomiony czatbot można znaleźć na stronie Ergo Hestia. Powinien on służyć pomocą zarówno klientom potencjalnym, poszukującym informacji o ofercie ubezpieczyciela, jak również i klientom obecnym, którzy chcą załatwić sprawy związane z posiadaną polisą lub z likwidacją szkody.

− Rozwiązanie, choć nowe, cieszy się dużym i wciąż rosnącym zainteresowaniem. Obecnie jest to 3,5 tys. zainicjowanych rozmów dziennie – mówi Małgorzata Warczak, analityk biznesowo-systemowy IT w Ergo Hestii. − Po otwarciu okienka czatu klienci mogą wskazać, czy kontaktują się w sprawie obsługi polisy lub szkody, poszukują kontaktu do agenta czy chcą się dowiedzieć czegoś na temat oferty ubezpieczyciela. Zrobią to, klikając w odpowiedni przycisk. Również za pomocą przycisków będą mogli np. doprecyzowywać swoje oczekiwania względem poszukiwanego produktu.

− Model jest tak skonstruowany, żeby klient znakomitą część rozmowy mógł przejść bez pisania. A kiedy np. dotrze do oferty, której poszukiwał, w najbardziej dogodnym dla niego wariancie, dostanie dodatkowo możliwość pobrania PDF-a z jej skrótowym opisem. Dokument może zachować albo np. przekazać swojemu agentowi, który dzięki temu od razu będzie wiedział, czego klient szukał – tłumaczy ekspertka. − A jeśli klient nie ma swojego agenta, również czatbot pomoże mu wyszukać odpowiednią osobę. Użytkownik zostanie poproszony o podanie kodu pocztowego, a narzędzie wyświetli mu na mapie najbliższe placówki pośredników.

Ważnym obszarem obsługiwanym przez czatbota są zapytania obecnych klientów dotyczące ich umów. Za pomocą czatbotu klienci otrzymają informacje związane ze statusem polisy: czy jest nadpłata, czy niedopłata, czy polisa jest jeszcze aktywna, jakie ryzyka obejmuje. Następnym i najczęściej poruszanym tematem do rozmów z czatbotem jest likwidacja szkody. Po wpisaniu numeru szkody klient otrzyma informacje jaki jest jej status, a także uzyska dane kontaktowe do opiekuna szkody.

Kolejnym dużym obszarem są sprawy obsługowe, które również załatwi czatbot: jak anulować polisę, jak złożyć wypowiedzenie, jak rozliczyć sprzedaż pojazdu, czy gdzie przesłać dokument złomowania. Na wszystkie te pytania klienci Ergo Hestia będą mogli dostać odpowiedzi w trybie natychmiastowym, nie szukając ich na stronie i bez oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii. 

Artykuły powiązane

Poradnik Rzecznika Finansowego, czyli kredyt konsumencki nie tylko na Gwiazdkę

Okres świąteczny, który już za nami, nierozłącznie wiąże się ze zwiększonymi wydatkami. Tegoroczne Święta Bożego Narodze...

Spółka Provident z licencją krajowej instytucji płatniczej?

Provident liczy na to, że będzie pierwszą firmą pożyczkową na polskim rynku z licencją krajowej instytucji płatniczej (K...

Jak dobrze mieć assistance domowy!

Przeciekający zawór od pralki, zalane mieszkanie czy zmywarka, która przestała działać… Nikogo nie cieszą takie niespodz...