bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
KNF/UOKIK
Deutsche Bank po interwencji UOKiK odda opłaty klientom za prowadzenie konta

Deutsche Bank po interwencji UOKiK odda opłaty klientom za prowadzenie konta

Dodano: 2018-08-10
Publikator: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

W maju 2017 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Deutsche Bank Polska. Wątpliwości Urzędu wzbudziła praktyka banku polegająca na pobieraniu wyższych opłat za prowadzenie kont powiązanych z kredytem bądź podnoszeniu marż kredytu w razie ich zamknięcia.

Pliki do pobrania

decyzja_nr_doik-3_2018.pdf

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...