bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Call centre: wymogi prawne

Call centre: wymogi prawne

Dodano: 2014-08-19

Call centre może pełnić różnorodne funkcje w zakładzie ubezpieczeń. Począwszy od funkcji typowo informacyjnej, poprzez narzędzie wspierania sprzedaży i marketingu, a skończywszy na centrum likwidacji szkód.

Wykorzystywanie wewnętrznego call centre jako narzędzia pozwalającego na efektywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, nie nakłada na zakład ubezpieczeń szczególnych wymogów regulacyjnych. Ubezpieczyciel jest uprawniony do samodzielnego oferowania własnych produktów, bez konieczności spełniania jakichkolwiek dodatkowych wymogów, wynikających z prawa ubezpieczeniowego. Inne przepisy, na jakie w tym przypadku należy zwrócić uwagę, to wspomniana wcześniej ustawa o ochronie danych osobowych oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Pliki do pobrania

outsourcing_call_centre_wymogi_prawne_miesiecznik_ubezpieczeniowy_2010_pcz.pdf

Artykuły powiązane

Rekordowa kara dla Poczty Polskiej za naruszenie RODO w sprawie wyborów kopertowych

Poczta Polska znalazła się w centrum kontrowersji po tym, jak Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na nią rek...

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą

Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...