bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Call centre: wymogi prawne

Call centre: wymogi prawne

Dodano: 2014-08-19

Call centre może pełnić różnorodne funkcje w zakładzie ubezpieczeń. Począwszy od funkcji typowo informacyjnej, poprzez narzędzie wspierania sprzedaży i marketingu, a skończywszy na centrum likwidacji szkód.

Wykorzystywanie wewnętrznego call centre jako narzędzia pozwalającego na efektywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, nie nakłada na zakład ubezpieczeń szczególnych wymogów regulacyjnych. Ubezpieczyciel jest uprawniony do samodzielnego oferowania własnych produktów, bez konieczności spełniania jakichkolwiek dodatkowych wymogów, wynikających z prawa ubezpieczeniowego. Inne przepisy, na jakie w tym przypadku należy zwrócić uwagę, to wspomniana wcześniej ustawa o ochronie danych osobowych oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Pliki do pobrania

outsourcing_call_centre_wymogi_prawne_miesiecznik_ubezpieczeniowy_2010_pcz.pdf

Artykuły powiązane

Dyrektywa Work-Life Balance

W dniu 9 marca 2023 r. Sejm uchwalił projekt nowelizacji Kodeksu pracy w zakresie dyrektywy Parlamentu Europejskiego i...

Czy dane osobowe będzie można swobodnie „transferować” do USA?

Pod koniec ubiegłego roku Komisja Europejska rozpoczęła proces zmierzający do przyjęcia decyzji w sprawie adekwatności r...

Poradnik Rzecznika Finansowego, czyli kredyt konsumencki nie tylko na Gwiazdkę

Okres świąteczny, który już za nami, nierozłącznie wiąże się ze zwiększonymi wydatkami. Tegoroczne Święta Bożego Narodze...