bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Branża ubezpieczeniowa jest zmęczoną pielęgniarką po 40stce – wyniki diagnozy wizerunku branży

Branża ubezpieczeniowa jest zmęczoną pielęgniarką po 40stce – wyniki diagnozy wizerunku branży

Dodano: 2017-10-08
Publikator: Polska Izba Ubezpieczeń

„Ubezpieczyciele są pasywni. Produkty dostarczają korzyści klientom, co stanowi potencjał reputacyjny branży, który nie jest w pełni wykorzystywany. Branża jest postrzegana jako zachowawcza w komunikacji, kanałach dotarcia i procesach obsługi” – takie wnioski płyną z badania Polskiej Izby Ubezpieczeń dot. wizerunku branży ubezpieczeniowej. Udział w nim wzięli klienci zakładów ubezpieczeń, pośrednicy ubezpieczeniowi oraz politycy, dziennikarze i przedstawiciele organów nadzoru. 

5,69 tyle wyniosła ogólna ocena branży ubezpieczeniowej w skali dziesięciopunktowej. Dla porównania, w przypadku banków wyniosła 5,82, branża telekomunikacyjna została oceniona na 5,61, z kolei ZUS zdobył ocenę 3,76.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...