Często można spotkać się z opinią, że Polacy wykazują niski poziom zaufania do sektora finansowego. Jest to postrzegane jako główny czynnik wpływający na niechęć do korzystania z usług oferowanych przez instytucje finansowe, w tym ubezpieczeń, produktów oszczędnościowych czy inwestycyjnych. W związku z tym postanowiliśmy w ramach badania rynku bancassurance zapytać respondentów o elementy podnoszące i zmniejszające poziom zaufania do sektora bankowo-ubezpieczeniowego.
Artykuły powiązane
Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN
Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...
Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...
ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku
W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...