Często można spotkać się z opinią, że Polacy wykazują niski poziom zaufania do sektora finansowego. Jest to postrzegane jako główny czynnik wpływający na niechęć do korzystania z usług oferowanych przez instytucje finansowe, w tym ubezpieczeń, produktów oszczędnościowych czy inwestycyjnych. W związku z tym postanowiliśmy w ramach badania rynku bancassurance zapytać respondentów o elementy podnoszące i zmniejszające poziom zaufania do sektora bankowo-ubezpieczeniowego.
Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń
3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...