bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Zmiana identyfikacji wizualnej Warty

Zmiana identyfikacji wizualnej Warty

Dodano: 2021-07-12

W komunikacji Warty pojawią się nowe elementy graficzne. Ubezpieczyciel wprowadzi nową identyfikację wizualną marki, nie wiadomo jeszcze natomiast, czy zmianie ulegnie samo logo.

Nowy projekt graficzny nawiązuje do logotypu Warty. Oparty jest on na wykorzystaniu przejrzystego sześcianu.

Na etapie finalizacji identyfikacji wizualnej marki jest obecnie również inny podmiot z rynku ubezpieczeń – Concordia, która zmienia się w Generali Agro. Zmiana jest efektem przejęcia firmy przez grupę Generali.

Artykuły powiązane

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...