bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Zakłady ubezpieczeń redukują wydatki na reklamę

Zakłady ubezpieczeń redukują wydatki na reklamę

Dodano: 2017-02-23

O połowę zmniejszyły się środki przeznaczane na reklamę przez zakłady ubezpieczeń w 2016 r. – wynika z analizy serwisu wirtualnemedia.pl. Liderem rynku reklamowego zostało PZU, które w zeszłym roku na ten cel wydało ok. 27 mln zł, nie licząc wydatków na reklamę w Internecie.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...