bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Zakłady ubezpieczeń redukują wydatki na reklamę

Zakłady ubezpieczeń redukują wydatki na reklamę

Dodano: 2017-02-23

O połowę zmniejszyły się środki przeznaczane na reklamę przez zakłady ubezpieczeń w 2016 r. – wynika z analizy serwisu wirtualnemedia.pl. Liderem rynku reklamowego zostało PZU, które w zeszłym roku na ten cel wydało ok. 27 mln zł, nie licząc wydatków na reklamę w Internecie.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut

Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...