bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Warta doceniona za jakość obsługi i produktów

Warta doceniona za jakość obsługi i produktów

Dodano: 2016-12-22

W ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego, realizowanego przez redakcję Strefy Gospodarki – dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, przyznano wyróżnienia „Konsumencki Lider Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016”. Celem projektu jest wyłanianie, w oparciu o zrealizowane badania konsumenckie, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Wśród nagrodzonych znalazła się między innymi Warta – jako jedyny zakład ubezpieczeń wyróżniony w programie.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...