bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

Dodano: 2016-11-17
Publikator: ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych

ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych, będąca partnerem projektu Nienieodpowiedzialni.pl, zleciła domowi badawczemu Maison&Partners przygotowanie i opracowanie badań dotyczących zaufania Polaków do instytucji z sektora finansowego: banków, zakładów ubezpieczeń, firm pożyczkowych.

Badani jako główny zarzut kierowany pod ich adresem podali zwracanie uwagi jedynie na własne dobro i zapominanie o kliencie. Najwięcej osób, bo aż 83 proc. respondentów, przypisało tę wadę firmom pożyczkowym, 74 proc. zakładom ubezpieczeń, nieco mniej 73 proc. doradcom finansowym. Instytucje bankowe w ten sposób postrzega 71 proc. badanych.

Artykuły powiązane

Sąd w Koszalinie – umowy z funduszami kapitałowymi mogą być nieważne

Produkty oferowane przez firmy ubezpieczeniowe, które są powiązane z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, mogą w p...

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...