bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

Dodano: 2016-11-17
Publikator: ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych

ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych, będąca partnerem projektu Nienieodpowiedzialni.pl, zleciła domowi badawczemu Maison&Partners przygotowanie i opracowanie badań dotyczących zaufania Polaków do instytucji z sektora finansowego: banków, zakładów ubezpieczeń, firm pożyczkowych.

Badani jako główny zarzut kierowany pod ich adresem podali zwracanie uwagi jedynie na własne dobro i zapominanie o kliencie. Najwięcej osób, bo aż 83 proc. respondentów, przypisało tę wadę firmom pożyczkowym, 74 proc. zakładom ubezpieczeń, nieco mniej 73 proc. doradcom finansowym. Instytucje bankowe w ten sposób postrzega 71 proc. badanych.

Artykuły powiązane

Ułatwienie zawierania codziennych umów dzięki systemowi teleinformatycznemu – nowelizacja ustawy

Projekt ustawy zakłada wprowadzenie nowego systemu teleinformatycznego, który ma wspierać zawieranie i przechowywanie po...

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...