bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

Dodano: 2016-11-17
Publikator: ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych

ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych, będąca partnerem projektu Nienieodpowiedzialni.pl, zleciła domowi badawczemu Maison&Partners przygotowanie i opracowanie badań dotyczących zaufania Polaków do instytucji z sektora finansowego: banków, zakładów ubezpieczeń, firm pożyczkowych.

Badani jako główny zarzut kierowany pod ich adresem podali zwracanie uwagi jedynie na własne dobro i zapominanie o kliencie. Najwięcej osób, bo aż 83 proc. respondentów, przypisało tę wadę firmom pożyczkowym, 74 proc. zakładom ubezpieczeń, nieco mniej 73 proc. doradcom finansowym. Instytucje bankowe w ten sposób postrzega 71 proc. badanych.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2

Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki

Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...