bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Direct
UOKiK nałożył karę za marketing bezpośredni bez wyraźniej zgody klienta

UOKiK nałożył karę za marketing bezpośredni bez wyraźniej zgody klienta

Dodano: 2019-05-14
Publikator: Urząd Ochrony Danych Osobowych

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję nakładającą na spółkę sankcję finansową za kontaktowanie się z konsumentami w celach marketingu bezpośredniego bez wyraźnej zgody klienta.

Pliki do pobrania

decyzja_nr_dozik_1_2019.pdf

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...