bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
UNIQA wyposaża swoich klientów w aplikację mobilną do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych

UNIQA wyposaża swoich klientów w aplikację mobilną do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych

Dodano: 2017-06-06

UNIQA wdraża po raz pierwszy aplikację mobilną dla agentów. Od czerwca mogą oni w łatwy sposób zaczytać dane pojazdu z kodu AZTEC do kalkulacji ceny ubezpieczenia oraz załączać do systemu wymagane dokumenty.

Aplikacja mPOS to nowoczesne narzędzie zintegrowane z aplikacją sprzedażową POS, informuje ubezpieczyciel. Dzięki współpracy tych dwóch systemów sprzedawca będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego i przekazać je do POS. Dane pomogą w szybkiej kalkulacji składki, a po sprzedaży polisy zdjęcia pojazdu przypisane do kodu AZTEC automatycznie podłączą się do informacji o polisie.

– Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta – mówi Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA.

– Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS – tłumaczy Łukasz Ukleja, dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA.

Wdrażane narzędzie mPOS jest nie tylko dekoderem kodów AZTEC, wspiera również nowatorskie rozwiązanie elektronicznego archiwum polis, które funkcjonuje w UNIQA od 2015 roku. Agent po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum.

Dodatkowo, aplikacja wspiera procesy komunikacji agentów z zakładem ubezpieczeń, które wymagają przekazywania dokumentów lub fotografii. Agent będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je do zleconych zadań w aplikacji, co znacznie przyspieszy i usprawni przekazywanie informacji o ubezpieczonych.

– Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej – podkreśla Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż.

Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024

W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...