bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
UNIQA wyposaża swoich klientów w aplikację mobilną do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych

UNIQA wyposaża swoich klientów w aplikację mobilną do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych

Dodano: 2017-06-06

UNIQA wdraża po raz pierwszy aplikację mobilną dla agentów. Od czerwca mogą oni w łatwy sposób zaczytać dane pojazdu z kodu AZTEC do kalkulacji ceny ubezpieczenia oraz załączać do systemu wymagane dokumenty.

Aplikacja mPOS to nowoczesne narzędzie zintegrowane z aplikacją sprzedażową POS, informuje ubezpieczyciel. Dzięki współpracy tych dwóch systemów sprzedawca będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego i przekazać je do POS. Dane pomogą w szybkiej kalkulacji składki, a po sprzedaży polisy zdjęcia pojazdu przypisane do kodu AZTEC automatycznie podłączą się do informacji o polisie.

– Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta – mówi Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA.

– Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS – tłumaczy Łukasz Ukleja, dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA.

Wdrażane narzędzie mPOS jest nie tylko dekoderem kodów AZTEC, wspiera również nowatorskie rozwiązanie elektronicznego archiwum polis, które funkcjonuje w UNIQA od 2015 roku. Agent po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum.

Dodatkowo, aplikacja wspiera procesy komunikacji agentów z zakładem ubezpieczeń, które wymagają przekazywania dokumentów lub fotografii. Agent będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je do zleconych zadań w aplikacji, co znacznie przyspieszy i usprawni przekazywanie informacji o ubezpieczonych.

– Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej – podkreśla Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż.

Artykuły powiązane

Brak regulacji dla kancelarii odszkodowawczych. Rzecznik Praw Obywatelskich wzywa Ministra Sprawiedliwości do działania

RPO kolejny raz zwraca się do Ministra Sprawiedliwości z pytaniem o postępy w przygotowaniu przepisów mających na celu o...

Maksymalna kwota odszkodowania przysługująca pacjentowi, którego zdrowie ucierpiało na skutek leczenia.

Rzecznik Praw Pacjenta zdecydował o wypłacie najwyższej możliwej kwoty odszkodowania – 222 800 zł – osobie, której zdrow...

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.

W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...