Polska Izba Ubezpieczeń zorganizowała kolejne przedsięwzięcie w ramach walki z pandemią. Tym razem 18 firm ubezpieczeniowych sfinansuje dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Co więcej, ubezpieczyciele sfinansują pracę 100 dodatkowych konsultantów przez najbliższe pół roku.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 3
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...