bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Dodano: 2016-11-23
Publikator: Mojebankowanie.pl

Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od 12 września do 10 listopada br. zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Sprawdzono 69 instytucji, w tym 42 zakłady ubezpieczeń.

Podobnie jak w 3. edycji badania (czytaj więcej: Ubezpieczyciele muszą popracować nad jakością obsługi w zdalnych kanałach kontaktu) sprawdzano strony internetowe poszczególnych zakładów pod kątem dostępnych form kontaktu, numerów telefonów oraz podstawowych informacji związanych z kontaktem. Zweryfikowany został również formularz kontaktowy, odpowiedź na zapytania e-mailowe oraz kontakt z infolinią. Dodatkowo szczegółowo oceniono kontakt za pomocą kanału wideo oraz czat.

Artykuły powiązane

Kluczowe wyzwania polskiej prezydencji w Radzie UE z perspektywy sektora ubezpieczeniowego

Polska, obejmując prezydencję w Radzie Unii Europejskiej od 1 stycznia 2025 roku, stanie p...

Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych po III kwartale 2024 roku – dane UFG

W okresie trzech pierwszych kwartałów 2024 roku zgłoszono ponad 1,4 miliona szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC...

Próbował wyłudzić 16 tys. zł – grozi mu 5 lat więzienia

Policjanci z Wiązownicy rozwikłali sprawę zgłoszenia fikcyjnej kradzieży samochodu. Jak ustalili, mężczyzna, który zgłos...