Ryzyko związane z wypuszczeniem na rynek uszkodzonych lub skażonych partii produktów nie tylko będzie niebezpieczne dla konsumentów, ale i najprawdopodobniej spowoduje straty finansowe i utratę reputacji firmy. Rozwiązaniem może być ubezpieczenie CPI, które pomoże wycofać z rynku wadliwy produkt – donosi Piotr Skwirowski na łamach Rzeczpospolitej.
Artykuły powiązane

TFG informuje: ponad 2,3 miliona osób wybrało ofertę biur podróży na początku 2025 roku.
W pierwszym kwartale bieżącego roku liczba osób, które zdecydowały się na zakup zorganizowanej imprezy turystycznej, wzr...

Kierowca odpowiada za wypadek, mimo że pieszy był pijany – decyzja Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy wydał niedawno wyrok (sygn. II CSKP 2286/22), w którym potwierdził odpowiedzialność kierowcy za potrąc...

Rosnące zainteresowanie prywatnymi ubezpieczeniami zdrowotnymi – podsumowanie roku 2024
W 2024 roku Polacy wydali na prywatne ubezpieczenia zdrowotne aż 2,3 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 35,3% w p...