Ryzyko związane z wypuszczeniem na rynek uszkodzonych lub skażonych partii produktów nie tylko będzie niebezpieczne dla konsumentów, ale i najprawdopodobniej spowoduje straty finansowe i utratę reputacji firmy. Rozwiązaniem może być ubezpieczenie CPI, które pomoże wycofać z rynku wadliwy produkt – donosi Piotr Skwirowski na łamach Rzeczpospolitej.
Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 2
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji ubezp...

Ubezpieczenie OC pracowników i członków zarządu nie jest kosztem spółki
Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 23 lipca 2025 r. (sygn. akt II FSK 1402/22) orzekł, że składki na ube...

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1
Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...