bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Dodano: 2016-12-20
Publikator: Dom mediowy Codemedia

Dom mediowy Codemedia przygotował zestawienie wydatków branży finansowej po III kw. 2016 r. Wynika z nich, że instytucje finansowe coraz mniej środków przeznaczają na promocję. W okresie od stycznia do września 2016 r. na ten cel wydali 287 mln zł, o 20% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. O połowę koszty związane z promocją zredukowały towarzystwa ubezpieczeń.

Zgodnie z analizami Codemedia, liderem w zestawieniu kwot przeznaczanych na akcje promocyjne w tym roku został ING Bank Śląski, który od stycznia do września na reklamę wydał 23,5 mln zł. W poprzednim roku pozycję lidera zajmował mBank, obecnie z wydatkami na poziomie 22,3 mln zł, uplasował się na drugiej pozycji zestawienia. Trzecie miejsce zajmuje Bank Zachodni WBK, którego działania promocyjne kosztowały 14,7 mln zł.

Artykuły powiązane

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...

VAT w odszkodowaniu z OC – decyzja Sądu Najwyższego przesunięta na wrzesień

Sąd Najwyższy odroczył do 24 września 2025 roku podjęcie uchwały, która miała rozstrzygnąć, czy podatek VAT powinien być...

Zastrzeżony PESEL a ubezpieczenie OC – koniec z polisami na cudze dane

Od 27 listopada 2025 roku w życie wejdą przepisy, które umożliwią ubezpieczycielom sprawdzanie, czy numer PESEL osoby ub...