bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Dodano: 2016-12-20
Publikator: Dom mediowy Codemedia

Dom mediowy Codemedia przygotował zestawienie wydatków branży finansowej po III kw. 2016 r. Wynika z nich, że instytucje finansowe coraz mniej środków przeznaczają na promocję. W okresie od stycznia do września 2016 r. na ten cel wydali 287 mln zł, o 20% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. O połowę koszty związane z promocją zredukowały towarzystwa ubezpieczeń.

Zgodnie z analizami Codemedia, liderem w zestawieniu kwot przeznaczanych na akcje promocyjne w tym roku został ING Bank Śląski, który od stycznia do września na reklamę wydał 23,5 mln zł. W poprzednim roku pozycję lidera zajmował mBank, obecnie z wydatkami na poziomie 22,3 mln zł, uplasował się na drugiej pozycji zestawienia. Trzecie miejsce zajmuje Bank Zachodni WBK, którego działania promocyjne kosztowały 14,7 mln zł.

Artykuły powiązane

Przełomowy wyrok w Londynie – koniec miliardowego sporu o samoloty przejęte przez Rosję

11 czerwca 2025 r. Wysoki Trybunał Sprawiedliwości w Londynie (High Court of Justice) ogłosił precedensowy wyrok w spr...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...