bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Dodano: 2016-12-20
Publikator: Dom mediowy Codemedia

Dom mediowy Codemedia przygotował zestawienie wydatków branży finansowej po III kw. 2016 r. Wynika z nich, że instytucje finansowe coraz mniej środków przeznaczają na promocję. W okresie od stycznia do września 2016 r. na ten cel wydali 287 mln zł, o 20% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. O połowę koszty związane z promocją zredukowały towarzystwa ubezpieczeń.

Zgodnie z analizami Codemedia, liderem w zestawieniu kwot przeznaczanych na akcje promocyjne w tym roku został ING Bank Śląski, który od stycznia do września na reklamę wydał 23,5 mln zł. W poprzednim roku pozycję lidera zajmował mBank, obecnie z wydatkami na poziomie 22,3 mln zł, uplasował się na drugiej pozycji zestawienia. Trzecie miejsce zajmuje Bank Zachodni WBK, którego działania promocyjne kosztowały 14,7 mln zł.

Artykuły powiązane

Niedostosowanie prędkości jako rażące niedbalstwo – ważne orzeczenie SN

Sąd Najwyższy uznał, że rażące niedbalstwo może prowadzić do utraty prawa do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego. W te...

Liczba wypadków spowodowanych przez zagranicznych kierowców w Polsce spada

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) przedstawiło najnowsze dane dotyczące wypadków drogowych z ud...

ZUS odzyskał ponad 150 mln zł dzięki kontrolom zwolnień lekarskich w pierwszej połowie 2025 roku

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zdołał odzyskać aż 150,5 mln zł poprzez dokładn...