bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Towarzystwa ubezpieczeń o połowę zmniejszyły wydatki na reklamę

Dodano: 2016-12-20
Publikator: Dom mediowy Codemedia

Dom mediowy Codemedia przygotował zestawienie wydatków branży finansowej po III kw. 2016 r. Wynika z nich, że instytucje finansowe coraz mniej środków przeznaczają na promocję. W okresie od stycznia do września 2016 r. na ten cel wydali 287 mln zł, o 20% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. O połowę koszty związane z promocją zredukowały towarzystwa ubezpieczeń.

Zgodnie z analizami Codemedia, liderem w zestawieniu kwot przeznaczanych na akcje promocyjne w tym roku został ING Bank Śląski, który od stycznia do września na reklamę wydał 23,5 mln zł. W poprzednim roku pozycję lidera zajmował mBank, obecnie z wydatkami na poziomie 22,3 mln zł, uplasował się na drugiej pozycji zestawienia. Trzecie miejsce zajmuje Bank Zachodni WBK, którego działania promocyjne kosztowały 14,7 mln zł.

Artykuły powiązane

Rekomendacje KNF pod lupą: komentarz do dokumentu – część 1

  Komisja Nadzoru Finansowego opublikowała projekt Rekomendacji dla zakładów ubezpieczeń dotyczących d...

Osobiste Konta Inwestycyjne (OKI): 100 tys. zł rocznie bez podatku

Rząd planuje wprowadzenie Osobistych Kont Inwestycyjnych (OKI), które pozwolą inwestować do 100 000 zł rocznie bez poda...

Zmiany na rynku kryptowalut

Rada Ministrów przyjęła nowy projekt ustawy o rynku kryptoaktywów, przygotowanym przez Ministerstwo Finansów. Przepisy t...